maandag 15 december 2008

Sinterklaas op het KDV

Het is weer Sinterklaar geweest.
Wat vinden jullie er nou van, moet het kinderdagverblijf een Sinterklaas inhuren die ook echt een klein cadeautje meebrengt voor elk kind.
Of hebben jullie zoiets van dat moeten de ouders maar doen.
Anders heeft het kinderdagverblijf teveel onkosten.
Het lijkt mij juist heel leuk om een Sinterklaas te huren, maar dat de ouders een klein cadeautje meebrengen voor de kinderen en dat de Sint ze dan geeft.

Wat denken jullie?, ik hoor graag jullie mening!
Groetjes Bianca

1 opmerking:

Noƫmie zei

Hey Bianca.
Mij lijkt het ook wel een leuk idee om een Sinterklaas en 1 of 2 pieten in te huren voor de kinderen. Ze krijgen dan nog meer het gevoel van dat het echt Sinterklaas is. Voor de jongste kinderen lijkt me dit echt geweldig. Qua cadeautjes, kun je het denk ik het beste met de ouders overleggen. Of gewoon kopen zodat elk kind hetzelfde krijgt. Je ziet dit wel vaker bij mensen ect.