donderdag 9 oktober 2008

Kindermisbruik

Ik heb een artikel gelezen over kindermisbruik.
Ik vond het een interessant onderwerp maar ook te gek voor woorden.
De man genoemd Oliver Shanti (59) , die verdacht wordt van zeker 116 gevallen van kindermisbruik.
De man is al een paar keer opgepakt en heeft hij vastgezeten, omdat hij zich weer eens aan een kind had vergrepen.

Ik vind dit echt te gek voor woorden en wil graag weten hoe jullie denken over kindermisbruik?
En wat zou nou de beste straf zijn voor zo iemand?
Celstraf of werkstraf ect.?
En waarom denk je hier zo over?

Ik hoor graag jullie mening!

5 opmerkingen:

Antoinette Engbers zei

Ik denk dat deze man ziek is en dat hij behandelt moet worden voor deze ziekte. Opsluiten in een cel en verder niets doen heeft niet zoveel zin. En ik vind ook dat je ervoor moet zorgen dat deze man niet meer met kinderen in contact kan komen totdat hij helemaal genezen is. En hoe je dat kunt controleren, daar hebben we psychologen en psychiaters voor. Maar het blijft een moeilijk probleem.

Antoinette Engbers zei

behandeld is met een D (dom dom dom!!)

Daniëlle zei

Biana..

Die man spoort gewoon niet .. en moet gewoon op gesloten worden, of net wat Juf zei, hij moet behandelt worden voor deze ziekte. Of gewoon de doodstraf!? Ook al is dat verboden in Nederlang. Als je zoveel kinderen misbruikt heb moet dat gewoon. SCHANDALIG!

Daniëlle zei

Ooh Behandeld worden is met een D!

DOM DOM DOM!

Noëmie zei

Van deze man ben ik het helemaal mee eens met de mening van juf en dan Daniëlle. Ze zouden die eens naar een psycholoog moeten sturen en/of een levenslang gevangenisstraf geven. Jammer mag de doodstraf niet meer anders zouden ze alle mensen dat moeten geven. Want de jongeren krijgen hier -later als ze groot zijn- nog steeds last van. Ik vind dat dat niet kan.